Новини на ВІККАВіККА-новиниБільше 200 тисяч квадратних метрів обласних автошляхів потребують негайного...

Більше 200 тисяч квадратних метрів обласних автошляхів потребують негайного ремонту

-

- Advertisment -

Тотальне бездоріжжя. Більше 200 тисяч квадратних метрів обласних автошляхів потребують негайного ремонту. Такі дані мають ДАІшники. Близько сотні приписів від них eже отримали балансоутримувачі доріг. Кошти на ремонт нині акумулюють у міському та обласному бюджетах. Автовласники ж викладають тисячі своїх кревних, щобb полагодити власних залізних коней. Ризикнула проїхатися найгіршими дорогами й наша знімальна група. Враженнями поділилася з чиновниками. Чим заспокоїли у владних кабінетах – розкаже Марія Гаврилян.

Що таке бездоріжжя по-черкаськи, Борис Діловий знає, як ніхто інший. На роботу в Черкаси чоловік щодень дістається з передмістя. Говорить, описати стан доріг літературною мовою вкрай важко.

Борис Діловий, автовласник: «Живу в Геронимовке и каждый день езжу на работу на «700-летия». Ели до зимы эта дорога занимала у меня минут 20-25, то сейчас – 40-45. Дорога в ужасном состоянии. Максимум это вторая передача. Фуры едут – разбивают еще больше, никто пока ничего не делает. Если еще месяц так поездят – там ее вообще не будет».

На «лікування» свого чотирьохколісного Борис уже відкладає гроші, але на СТО не поспішає. Говорить, сенсу немає, поки дороги не відремонтують. Та все ж стежки до станцій техогляду не встигають припадати пилом. Паломництво туди водії розпочали, як тільки зійшов сніг.

Валерій, працівник СТО: «В зависимости от дорожного покрытия очень часто летят такие элементы узлов двигателя: диски, шаровые опоры, стойки стабилизатора, стойки амортизационные просто теряют свою гидравлическую основу. Если брать от бампера к бамперу, то очень дорого. Начиная от тысячи, заканчивая двумя».

На черкаській станції швидкої допомоги свої машини лагодять самотужки. Водії карет їздять не лише містом. Часто доводиться курсувати в бік Сміли. Ця дорога, розповідає головний інженер станції, поза конкуренцією, в негативному сенсі.

Володимир Поденко, головний інженер Станції швидкої допомоги: «Два автомобілі «швидкої» возять психічних хворих на Шевченкове. Там завал узагалі, їхати там неможливо. Там на Смілу немає дороги, люди їздять по узбіччю. І оце наші машини мучаться – годину їдуть до Сміли, де по гарній дорозі досить 15-20 хвилин».

Чимало претензій до цієї дороги мають і ДАІшники.

Анатолій Милостян, начальний сектора ОДР УДАІ в Черкаській області: «ДАІ звернулася в службу автомобільних доріг із проханням щодо обмеження руху транспорту по цьому відрізку дороги. Є можливість пустити по зустрічній смузі. Там є дві смуги в одному напрямку. Якщо буде відповідне рішення служби автомобільних доріг, ДАІ погодить і встановить відповідні знаки».

Загалом за минулий місяць, продовжує Анатолій Милостян, ДАІшники оглянули чимало обласних доріг. Висновки мають невтішні. Близько 200 тисяч квадратних метрів потребують негайного ремонту. Відповідні приписи від правоохоронців отримали власники доріг: здебільшого державні та комунальні підприємства. За законом недоліки мають усунути за 5-7 днів.

Анатолій Милостян, начальний сектора ОДР УДАІ в Черкаській області: «У разі неусунення недоліків посадові особи притягуються до відповідальності по ст. 140 ч. 1. Там мінімальний штраф 1200 грн.».

Зо три десятки протоколів ДАІшники вже оформили. Але, констатують, порушникам дешевше сплатити штраф, ніж усунути недоліки. Нині в області, говорить Анатолій Милостян, активно лагодять одну дорогу – Київ – Знам’янка. А рейтинг найгірших автошляхів очолюють Черкаський, Смілянський, Уманський і Золотоніський райони. За вирішення цієї проблеми, звітує губернатор, взялися, як тільки сніг зійшов.

Сергій Тулуб, голова Черкаської ОДА: «Я виходив, зустрічався із віце-прем’єрами, міністрами. Ви знаєте, що ми й керівника облавтодору змінили. Хоча ця ситуація для всієї України однакова. Уряд оперативно зреагував. Виділені кошти – 37 мільйонів. Крім того, ми виділи і з обласного бюджету. Зараз працюють на дорогах близько 300 працівників».

30 тисяч квадратних метрів доріг, говорить Сергій Тулуб, уже відремонтовані.

Сергій Тулуб, голова Черкаської ОДА: «Так, ремонт не такий, який би нам хотілося б, але нема оцих ям, можна проїхати».

Але це, заспокоює обласний очільник, лише перший етап ремонту. Потому за дороги візьмуться капітально. Орієнтовно роботи планують розпочати у квітні-травні. У місті також визначилися, яким дорогам цьогоріч пощастить. У черзі на ямковий ремонт – 32 вулиці. На це в міському бюджеті заклали півтора мільйона гривень, майже п’ять – із державного.

Андрій Наумчук, начальник управління вуличної інфраструктури МВК: «Проведене обстеження комунальним підприємством «ЧЕЛУАШ». На підставі цього переліку, а перелік там був значно більший, аніж той, який затверджений. Звертали увагу на побажання мешканців, виїжджали особисто і депутати, радилися. І виконкомом затвердили перелік. Він зараз вже є в інтернеті».

Хто ремонтуватиме черкаські вулиці – визначить тендер. Його планують провести у квітні. До того часу комунальники в терміновому порядку латають найбільші ями.

Андрій Наумчук, начальник управління вуличної інфраструктури МВК: «Але якість доріг після такого ремонту буде… Його роблять тільки, щоб ями не стали ще більшими до квітня чи до травня, коли вже має розпочинатися якісний поточний ремонт, яким він має бути».

Стосовно капітального ремонту, то його, говорять посадовці, цьогоріч продовжать. Роботи завершать по Смілянській, Ільїна, Благовісній, Котовського, Чорновола та на Хрещатику.

Олександр Ільченко, директор департаменту містобудування МВК: «Завершити реконструкцію ділянки вулиці Гагаріна від Замковго узвозу до Жужоми, завершити роботи по Козацькій (між Г.Сталінграда і Г. Дніпра), розпочати роботи по реконструкції Г. Дніпра. Також майже готовий проект, щоби з’єднати вул. Мендєлєєва від обласної лікарні з мікрорайоном Луначарським».

Капітальний ремонт робитимуть за залишки коштів від продажу муніципальних облігацій. Чекають у мерії і на державну субвенцію. А вкластися планують у майже 40 мільйонів гривень. Тим часом правоохоронці активно цікавляться не лише поганими дорогами, а й уже відремонтованими. Перевірку якості таких на минулому тижні розпочала міська прокуратура. На результати аналізів очікують у міськвиконкомі, хоча переконані, що претензій бути не повинно.

0 0 голосів
Рейтинг статті
Підписатися
Повідомте про
guest
0 Коментарі
найдавніші
найновіші більшість голосували
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі
Вікка
Віккаhttp://www.vikka.ua
Ми інформуємо населення про події в місті, області, країні, світі.
- Advertisement -

Держава не змогла продати оборонний завод у Смілі: названі причини

Фонд державного майна не зміг продати з аукціону будівлю державного підприємства «Оризон» у Смілі. Оголошений аукціон так і не...

У Черкасах жінка пограбувала потерпілу в під’їзді, погрожуючи ножем

41-річну жінку з Черкас затримано за підозрою у вчиненні розбійного нападу. Про це повідомляє пресслужба Черкаської обласної прокуратури.  Злочин стався...

Цікаве:

Пральна машина Electrolux – особливості, зручності, поширені поломки

Пральна машина Electrolux – це техніка преміум-класу, відома своєю...

Городництво – як спосіб життя: поради, як і де вибирати насіння

Городництво — це не просто спосіб забезпечити себе свіжими...
- Advertisement -

ЧитайтеТАКОЖ
Рекомендовано для Вас

0
Ми любимо ваші думки, будь ласка, прокоментуйте.x