Черкащина розробляє свій бренд. Нині ж – шукають варіанти салогану регіону. Про це повідомляє прес-служба Черкаської ОДА. Ініціювали роботу над розробкою туристичного бренду в Департаменті регіонального розвитку. Тамтешній фахівці й закликають усіх охочих долучитися до створення та запропонувати свої ідеї. Зазначають: головне, аби гасло було коротким, характеризувало область та передавало харизму Черкащини. Також – розкривало її невідомий, цікавий аспект. Поза цим, воно має легко запам’ятовуватися та бути націленим на гостей регіону. Опісля – учасникам варто ще обґрунтувати опис запропонованого слогану. Конкурс стартує вже 20-го листопада і триватиме до 6-го грудня. На переможця чекає подарунок – туристичне спорядження.
Черкащина це: чиновники закликають місцевих долучатися до створення бренду області (ВІДЕО
-
- Advertisement -