Публічні консультації на обрання слогану області завершились. Жителі регіону надали перевагу варіанту "Черкащина – місце сили".
Цей варіант набрав найбільше голосів, тож його візьмуть за основу при подальшій роботі над брендом, передає пресслужба ОДА.
Загалом, за результатами публічних консультацій слоган "Черкащина – місце сили" набрав 44,05% голосів, "Черкащина – тут починається Україна" – 40,87%, а варіант "Черкащина – земля переможців" – 15,07%.
Обрання слогану – це лише один із етапів брендингу. Далі робоча група візьметься за розробку брендбуку.
Зазначимо, конкурс з обрання слогану проводився в 2 етапи. У ході першого етапу робоча група отримала 231 варіант слоганів та визначила ТОП-3 кращих. Під час другого етапу ці три слогани пройшли публічні консультації.
Як повідомляв сайт vikka.ua, фермера з Черкащини судитимуть за знищення кургану.
У нашому Telegram каналі – тільки найважливіші та найактуальніші новини.