Найбільший банк України запрошує для співпраці фахівців та випускників вищих навчальних закладів профільних спеціальностей. Зокрема, у Черкасах потрібні спеціалісти з обслуговування клієнтів.
"Посада спеціаліста з обслуговування клієнтів може стати першою ланкою у кар'єрі успішного банкіра, – розповідає Віктор Шуршин, директор Черкаської філії ПриватБанку. – Це вже доведено практикою. Ми запрошуємо фахівців, але приймаємо й випускників без досвіду роботи, а також студентів денної та заочної форм навчання. Перед прийомом на роботу банк проводить двотижневе стажування, а також протягом місяця гарантує виплату адаптаційної надбавки до основної суми заробітку".
Сукупний дохід спеціалістів з обслуговування клієнтів у ПриватБанку – до 8100 гривень. Крім основної ставки працівники банку отримують бонуси. Кращі спеціалісти можуть заробляти до 19000 гривень. Заробітна плата виплачується три рази на місяць.
Серед головних вимог до кандидатів: вища або незакінчена вища освіта, навички активних продажів, бажаний досвід в сфері залучення та обслуговування клієнтів, порядність, уважність, відповідальність, чесність, пунктуальність, здатність швидко навчатися. В обов'язки спеціаліста з обслуговування клієнтів входять: залучення клієнтів на кредитні карти, депозити та платежі, поточне обслуговування клієнтів при зверненні до відділень банку, персональне обслуговування клієнтів, власників карток "Універсальна". Перевага віддається кандидатам, які пройшли онлайн-практику і отримали сертифікат на practice.pb.ua.
Співробітники ПриватБанку отримують щорічну оплачувану відпустку (24 календарних дні), повний соціальний пакет. Керівництво банку сприяє і стимулює професійний розвиток співробітників.
Додаткову інформацію щодо відкритих вакансій у ПриватБанку можна знайти на офіційному сайті установи, а також подати заявку на працевлаштування у розділі "Робота та працевлаштування".