На сайті Катеринопільської РДА нещодавно йшлося про те, що з 26 вересня 2018 року відбудеться реорганізація філії "Катеринопільський райавтодор" шляхом утворення на базі філії дорожньо-ремонтного пункту з наступним приєднанням його до філії "Шполянський райавтодор". Протягом останніх років райдержадміністрація неодноразово звертались до обласного керівництва про необхідність зміцнення матеріально-технічної бази Катеринопільського райавтодору, як структури, що фінансується з Державного бюджету. На що було отримано негативні відповіді, пишуть "Вісті Черкащини".
Зазначимо, що взимку під час снігового колапсу, особливо гостро відчувалася нестача та застарілість снігоочисної техніки. Тоді районне керівництво обіцяло докласти всіх зусиль, щоб виправити ситуацію до наступного зимового сезону. Йшлося навіть про ймовірність створення окремої, осучасненої комунальної служби або на базі райавтодору, або на приватній основі. Однак коло замкнулось. Тепер району залишається розраховувати лише на милість більш заможних сусідів.
Окрім інших негараздів місцевий автодор потерпає також від заборгованості з виплати заробітної плати. За даними проведеного моніторингу станом на 18 вересня 2018 року вона становила 146,1 тис. гривень.
До слова, не так давно відбулась реорганізація у структурі газового господарства Катеринопільщини, яке також відійшло до Шполянського відділення.
Спостерігаючи за цими процесами, люди переймаються, чи не стане невдовзі Катеринопільщина частиною Шполянщини?
Як повідомляв сайт vikka.ua, діти на Смілянщині власними силами наторгували на ремонт дороги.