Уніфікована, що не порушує композицію місця розміщення й обмежена в кількості. Напередодні у Черкасах презентували демо-версію збірника правил та рекомендацій розміщення реклами на фасадах. Про це інформує сайт "zmi.ck.ua". Правила розміщення комерційних оголошень керівник міського відділу реклами та дизайну Андрій Поліщук розробили з урахуваннями побажань містян та фахівців. Серед головних вимог – розміщення реклами без порушення композиції, стилістики, декоративного облаштування фасадів будинків, обмежена кількість вивісок та чітко визначені місця розташування. Розроблений збірник вже незабаром розмістять на сайті міської ради. Також його автори запропонували надати безкоштовно послуги дизайнерів у розробці реклами. Власне, у відділі реклами та дизайну міського середовища міської ради готові безкоштовно надати консультацію стосовно розміщення "оголошень".
- Advertisement -