Черкаським водіям слід побоюватися ще одного штрафу – за неправильно тоноване скло. Згідно з правилами дорожнього руху, технічно справним автомобілем вважають такий, в якого світлопропускна спроможність бокового та заднього скла становить 70%. На лобове скло нанесення плівки – взагалі заборонено. Які покарання чекають на водіїв-порушників – дивиться далі.
Встановлювати додаткові предмети або наносити покриття, які обмежують оглядовість із місця водія і погіршують його прозорість, в Україні заборонено. На верхній частині вітрового скла автомобілів і автобусів можуть бути прикріплені лише прозорі кольорові плівки. Світлопропускання скла, що забезпечує видимість для водія, повинна бути не менше: 75% – для вітрового та скла, яке дає водію 180 градусів поля зору; 70% – для не вітрового. Вітрове скло, пофарбоване в масі й тоноване, повинне не спотворювати правильне сприйняття білого, жовтого, червоного, зеленого й блакитного кольорів.
Володимир Ліщенко, старший інспектор ДАІ: «Такі вимоги правил ДР викликані тим, що скло, яке має слабку світлоспроможність, може впливати на створення ДТП, водій може не помітити пішохода, велосипедиста, мопедиста».
Будь-яка перевірка тонування проводиться не «на око», а за допомогою спеціальних вимірювальних приладів, що є на кожній станції діагностики. Проводитися вона буде під час щорічного технічного огляду транспортних засобів. Якщо ж водій затонує скло без дотримання норм, на нього чекатиме штраф.
Володимир Ліщенко, старший інспектор ДАІ: «Штраф за порушення данного пункту складає від 410 до 525 грн.».
Утім, даішники заспокоюють: перевіряти тонування скла автомобілів безпосередньо на дорозі – ніхто не буде. Громадяни не зобов’язані надавати транспортні засоби для перевіркибезпосередньо на дорозі.