Черкаська обласна бібліотека для дітей пропонує своїм юним читачам долучитись до участі в конкурсі патріотичних відеороликів у жанрі соціальної реклами "Синьо-жовте кіно". Прийом творчих робіт стартував 14 січня й триватиме до 24 травня, пише офіційний сайт бібліотеки.
Участь у конкурсі можуть брати книголюби віком від 9 до 18 років. Створений ними ролик має пропагувати любов до Батьківщини, демонструвати шану до національних цінностей. Водночас, адресувати одноліткам основний меседж соціальної реклами: заклик поважати державу, її закони, національну символіку, інституції, популяризувати рідну культуру, цінувати й берегти її природу, вивчати досвід предків. Основою сюжету, кажуть організатори конкурсу, можуть стати як витвори мистецтва чи фольклору, так і принципово нова, авторська ідея.
До участі в конкурсі приймаються відеоролики у форматі .avi, .mp4, .mpeg тривалістю до 5 хвилин. Також робота може бути виконана у вигляді анімаційного фільму.
Оцінювати творіння юних талантів буде журі, до складу якого увійдуть відомі черкасці: журналісти, відео оператори, актори, ведучі та рекламісти. До уваги братимуть оригінальність, змістовність, технічну якість роботи, переконливість і артистизм акторів та рекламний ефект від втіленої ідеї.
Переможців обиратимуть й оголошуватимуть 31 травня.
Як повідомляв сайт vikka.ua, майже півсотні творчих робіт представили на виставці юні черкасці.