Цьогоріч Укравтодор розпочав будівництво масштабного проекту – транснаціонального коридору Go Highway, який має пройти територією України від Миколаєва й Одеси до українсько-польського кордону і, відповідно, забезпечити перевезення між портами Чорного і Балтійського морів. Значна частина автобану проляже через Черкаську область, пише vikka.ua.
nfront.org.ua
Так, у межах проекту передбачається ремонт і реконструкція майже 270 кілометрів дороги Умань-Одеса. В результаті реконструкції деякі ділянки, що капітально не ремонтувалися тривалий час, зазнають радикальних змін. Про плани будівництва автобану розповів у інтерв’ю Zruchno.Travel радник голови "Укравтодору" Олександр Кава.
"На даному етапі у нас, по суті, є тільки дорога М-05 від Одеси до Умані, яка має чотири смуги руху. У найгіршому стані були дороги М-12 (від Умані до Тернополя) і М-09 (від Тернополя через Львів до українсько-польського кордону). У цьому році проведено роботи на ділянці Львів – Тернопіль, до кінця листопада вони повинні бути повністю завершені", – розповів він.
kmu.gov.ua
Зараз виконується перший етап облаштування цього коридору, який передбачає проведення ремонту існуючої траси по цьому маршруту. У перспективі планується що цей коридор повинен мати чотири смуги руху та об’їзні дороги населених пунктів.
"Ділянку від Умані до Вінниці ремонтуватимуть кілька років – це найбільший відрізок. Зараз ми ведемо переговори з китайськими компаніями щодо надання пов’язаних кредитів для реконструкції цього коридору, щоб довести до чотирьох смуг руху дорогу від Умані до Львова", – повідомив Олександр Кава.
Нагадаємо, у 2016 році міністр інфраструктури Володимир Омелян повідомляв про плани будівництва приватної автодороги, що пролягатиме через Черкаську область за маршрутом траси Київ-Одеса. Стратегія будівництва платного автобану мала бути підготовлена до кінця 2016 року або на початку 20170-го, та так і не була реалізована.
Як повідомляв сайт vikka.ua, на лівому проїзді мосту через Дніпро тривають ремонтні роботи.