У серпні черкащани отримають рахунки за спожиту електроенергію з оновленою інформацією. Зокрема, квитанції міститимуть дані у більш упорядкованому та спрощеному вигляді. Про це повідомляють у ПАТ "Черкасиобленерго".
Відтепер у квитанції можна знайти телефони усіх довідкових служб підприємства. Серед них і два нові мобільні номери кол-центру (073 7818787 та 067 6904848). На них згодом можна буде передавати показники лічильників через смс. Наразі мобільний зв'язок використовуватимуть лише у голосовому режимі.
"До кол-центру часто звертаються абоненти з проханням розтлумачити рахунок, і йдеться не про показники чи тарифи, а візуальне сприйняття "платіжки", люди не розуміли частини інформації, деяка дублювалася, – говорить начальник кол-центру ПАТ "Черкасиобленерго" Наталія Негода. – Переконані, що новий рахунок буде більш зрозумілим нашим споживачам".
Крім того, нова "платіжка" буде з QR-кодом для швидкої оплати через мобільний додаток Privat24. А у найближчий місяць, обіцяють у службі інформаційних технологій, споживачам нададуть можливість залишати повідомлення на автовідповідач, очікуючи на розмову з оператором кол-центру. Зазначимо, на підприємстві також працюють над створенням особистого кабінету споживача.
Удосконалення роботи з абонентами на підприємстві почалося з приходом нового керівника Олега Самчука. Він – за ефективну та прозору роботу кожного підрозділу товариства.
Консультації споживачі можуть отримати за телефонами:
Кол-центр (цілодобово) – (0472)338787, (073)7818787, (067)6904848, покази лічильників, консультації;
ІКЦ (9.00-16.00) – (0472) 33-57-44, розгляд скарг та звернень;
Черкаський РЕМ (7.30-16.45 ) – (0472) 356511, 395370, 395595, 395310, консультації, покази лічильників.
Як повідомляв сайт vikka.ua, "Черкасиобленерго" зазнало чотиримільйонних збитків через діяння стихії.