Керівник напрямку масових платежів Черкаської філії ПриватБанку був запідозрений у шахрайстві завдяки мегапильному клієнту.
"Цей дзвінок був неочікуваним та підозрілим, – згадує клієнт ПриватБанку Педченко Дмитро Миколайович. – Чоловік представився, але я в цей час був на роботі і не розчув деталей. І тут почалося найцікавіше – мені повідомили про виграш сучасного смартфону. Але ж я ні в якій акції не реєструвався й участі не брав! У ході розмови я чекав коли ж цей шахрай щось попросить, але цього не відбулося. Мене запрошували до головного відділення банку на вручення призу. Довелося дзвонити на гарячу лінію банку 3700 для вияснення обставин".
Наразі всі учасники події зі сміхом згадують цей дзвінок, миттєву реакцію служби безпеки та перевірку керівника напрямку масових платежів Черкаської філії ПриватБанку Володимира Миколайовича Добровольського, адже дзвонив клієнту саме він.
Виявилося, що Дмитро Миколайович Педченко дійсно виграв сучасний смартфон MEIZU навіть не реєструючись у акції. Бо все просто! Він сплачував за проїзд в міському транспорті скануючи стикер із зображеним QR-коду й автоматично потрапив у розіграш смартфону MEIZU від ПриватБанку.
Нагадаємо, що раніше ще два черкащанина, що сплачують проїзд у міському транспорті за допомогою QR-коду, стали власниками смартфонів MEIZU.
Ми щиро вітаємо нашого останнього у цій акції переможця Дмитра Педченка та висловлюємо безмежну подяку за пильність й знання правильності дій у разі підозри шахрайських дій.