Новини
Архів новин
Оберіть дату

Дай п’ять: черкаські перевізники вимагають підвищити вартість проїзду на дві гривні

 ...
Дай п’ять: черкаські перевізники вимагають підвищити вартість проїзду на дві гривніfotobus.msk.ru

У Черкасах намагаються встановити ціни на проїзд, які б влаштовували і пасажирів, і перевізників. Та чим більше затягується питання, тим менше надії на досягнення компромісу. Очевидно, що черкаська влада може не стримати зростання вартості проїзду у маршрутних автобусах. Запропонована на розгляд виконавчого комітету Черкаської міської ради ціна в 4 гривні так і не була погоджена наприкінці минулого року. А у поточному вона вже не влаштовує й перевізників. Кажуть, що замала. Дехто взагалі говорить про підвищення цін на проїзд аж до 10 гривень. Чи збільшиться і на скільки вартість проїзду у черкаських маршрутних автобусах, дізнавався сайт vikka.ua.

Від заниження вартості проїзду давно страждають як перевізники, так і пасажири. У цьому переконані власники маршрутних автобусів. І чим довше стримується ріст цін на квитки, тим більше ускладнюється ситуація.

"З нового року обґрунтована ціна за проїзд – більше 5 гривень. Я розумію, що для людей це дорого. Але це напряму пов’язано з сервісом. За останні роки у Черкасах з’являється все більше місць, куди міський транспорт не доїжджає. Містянам доводиться по декілька кварталів іти пішки, 20-30 хвилин очікувати транспорт, бо перевізник був вимушений скоротити кількість автобусів на маршруті", – зазначає директор ПАТ "Черкасиавтотранс" Володимир Солом’яний.

Також він наголошує, що у інших містах ціни на проїзд набагато вищі, ніж у Черкасах.

На долю ПАТ "Черкасиавтотранс" наразі припадає приблизно п’ята частина усіх пасажирських перевезень по місту.

У свою чергу, директор АТП-17127 Олена Куниця стверджує, що в умовах грудня 2016 року обґрунтована для їхнього підприємства ціна перевезення пасажира була 5,38 гривень.

"У поточному році з мінімальною зарплатою 3200 грн та цінами на паливо і запчастини навіть цього не вистачить. Якщо раніше останні вартували у розрахунку 27 гривень за долар, то тепер вони закладають у ціну курс 30 гривень за долар. Ті представники виконкому, котрі більше за всіх кричать про те, що тарифи не можна піднімати, навіть не хочуть поглянути на наші розрахунки. Популісти не мають вирішувати долю громади", – зазначає директор підприємства.

Вона підкреслює, що її підприємство наразі охоплює 15-20% перевезень міста.

Наразі у Черкасах здійснюють перевезення пасажирів 8 перевізників, з якими укладені договори. Після того, як виконком відмовився підвищувати проїзд, один з перевізників, Петро Копієвський взагалі пішов з ринку міських пасажирських перевезень, знявши автобуси зі свого маршруту №14.

"Власники діючих маршрутів подали розрахунки щодо нових тарифів до управління економіки. У середньому їхні пропозиції щодо вартості проїзду – 5,5-5,6 грн", – каже начальник управління транспорту департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міської ради Віталій Москаленко.

У розрізі всіх пропозицій та вивчення обґрунтувань розрахунків департамент економіки та розвитку Черкаської міської ради повторно пропонуватиме виконавчому комітету підвищення проїзду на 1 гривню.

"Усі перевізники подали свої розрахунки. Пропозиція щодо вартості проїзду підготовлена у їхньому розрізі і складає 4 гривні", – пояснює директор департаменту Ірина Удод.

6 січня виконавчий комітет таки погодився підвищити вартість проїзду у громадському транспорті до 4 гривень. Рішення вступить в силу через 10 днів після публікації. За цей проект рішення проголосували 9 членів виконкому, проти був лише один – заступник міського голови Ігор Коломоєць.

Як повідомляв сайт vikka.ua, черкаські перевізники клопочуть про здорожчання проїзду.

  • Вконтакте
  • Facebook