Економічні новини
Архів новин
Оберіть дату

ПриватБанк на захисті власних клієнтів пропонує страхування від шахрайства

 ...

З квітня цього року для своїх клієнтів банк пропонує новинку – страховий продукт "Захист від шахрайства". Це страхування, що дозволить захистити себе від різного виду шахрайства і в найкоротші терміни повернути гроші, викрадені злочинцями.

Від яких видів шахрайства буде застрахований клієнт ПриватБанку?

– соц. інжиніринг – проведення операції самостійно клієнтом під впливом шахрая;

– незаконне отримання готівкових коштів з карткового рахунку;

– незаконна оплата з карткового рахунку в торгово-сервісній мережі по втраченій або викраденій карті;

– скіммінг – протиправне здійснення платіжних операцій за картковими рахунками страхувальника з використанням дубліката картки та отриманих протиправним шляхом даних карти страхувальника;

– mobile-banking – протиправне здійснення платіжної операції за рахунками клієнта третіми особами без присутності платіжної картки за допомогою SMS-команд або незаконний платіж за допомогою SMS-команд або програми "SMS-банкінг" шляхом незаконного заволодіння телефоном власника картки і ПІН-кодом до додатка "SMS-банкінг";

– зняття без карти в банкоматі – протиправне здійснення платіжної операції (у тому числі зняття готівкових коштів) за рахунками клієнта третіми особами без платіжної картки в банкоматі за допомогою безконтактного платіжного інтерфейсу, а саме незаконне отримання коштів/розрахунок в банкоматі без фізичної присутності платіжної картки шляхом заволодіння даними карти (включаючи ПІН) і телефоном для дзвінків від ПриватБанку з метою проведення ідентифікації;

– оплата з карти без SMS-підтвердження операції – протиправне здійснення третіми особами платіжної операції з використанням платіжної картки страхувальника через телефон, пошту або Інтернет в режимі МОТО-операції;

– інтернет-еквайринг з використанням "Технології безпеки 3-D Secure"/Оплата в Інтернеті з SMS-підтвердженням проведення операції – протиправне здійснення третіми особами платіжної операції з використанням платіжної картки страхувальника в системі електронної торгівлі (комерції) з використанням "Технології безпеки 3-D Secure";

– платежі по телефону – протиправне здійснення платіжних операцій за рахунками клієнта третіми особами за допомогою дистанційного обслуговування телефонних каналів зв'язку з SMS-підтвердженням здійснення операції (платежу) або незаконна операція здійснення платежу по телефону 3700 шляхом авторизації в Контакт-центрі банку (заволодіння даними карти, контактним номером телефону власника платіжної картки) і заволодінням телефоном для отримання ОТР-пароль або ж самим ОТР-паролем;

– інтернет-банк Приват24 – протиправні операції з карткового, поточного або депозитного рахунку з використанням Інтернет-банку Приват24 (офіційний канал зв'язку і обміну інформацією між банком і клієнтом) шляхом: заволодіння даними власника рахунку (заволодіння даними карти, контактним номером телефону) і заволодіння паролем від Приват24; заволодіння телефоном власника рахунку;

– фішинг, фармінг, вішинг – протиправне здійснення платіжних операцій по картковому рахунку страхувальника без застосування картки/дубліката картки з використанням отриманих протиправним шляхом реквізитів карти.

Подібне страхування діятиме на території всього світу, а вартість даної послуги складатиме 29 грн/міс. Максимальна страхова сума – 50 000 грн.

"Захист від шахрайства" клієнти нашого банку можуть оформити у будь-якому відділенні ПриватБанку або ж самостійно у Приват24: Меню Приват24 >>> Мої рахунки >>>Страховки >>> Оформити страховку >>> Захист від шахрайства

Як подати заявку про настання страхової події?

Страхова подія по даному виду страхування є шахрайською дією по відношенню до клієнта. Тому в першу чергу потрібно звернутись на 3700 і зафіксувати факт шахрайства/заблокувати картки. Якщо у клієнта є дійсний договір страхування, заявка про настання події буде подана автоматично.

  • Facebook