Обласний центр: перспективи і розвиток

 ...

      

Дата виходу

Час виходу

субота

18:30

вівторок (повтор)

20:10

Черкасці схвально відгукуються про гарячу лінію голови обласної державної адміністрації Сергія Тулуба. Її започаткували торік у липні. Аби губернатор знав про всі біди і проблеми черкащан.

Сергій Тулуб, голова Черкаської ОДА: «Для того, щоб люди могли в будь-яку годину доби отримати допомогу, консультацію, вирішити якесь наболіле питання».
Ось у цій кімнаті телефони не змовкають ні на хвилину.
Про все із перших вуст від черкащан дізнається пані Оксана. Жінка весь час на зв’язку. Вона і за порадницю, і за психолога. За час існування гарячої лінії відповіла на майже три тисячі дзвінків.
Оксана Січкар, головний спеціаліст відділу регіональної політики Черкаської ОДА: «Найчастіше люди телефонують питаннями ЖКГ, соціальний захист, ремонт доріг… Найбільше 60% з м. Черкаси…»
Тут не гублять жодного звернення. Дзвінок реєструють у спеціальному журналі. А потім всю інформацію заносять до індивідуальної електронної картки обліку. 

За день на гарячу лінію губернатора надходить в середньому зо два десятки дзвінків. Рекордну кількість звернень зафіксували в жовтні цього року, коли розпочався опалювальний сезон. Тоді скаржилося до півсотні людей щодня. Здебільшого черкасці нарікали на відсутність тепла.
Серед них і ось цей гуртожиток по вулиці Ярослава Галана, 13/2. Від холоду потерпали мешканці відразу двохсот квартир. І така ситуація тут повторюється з року в рік, нарікають люди.
Навчені гірким досвідом, мешканці гуртожитку цього року долю вирішили не випробовувати і відразу зателефонували на гарячу лінію голови обласної адміністрації. Результат не забарився.
Та негараздів у їхньому гуртожитку ще вистачає. Люди демонструють під’їзди без ремонтів. І скаржаться на дірявий дах. Мовляв, за квартири вони старанно платять, а СУБ годує лише обіцянками. 
Проблеми з теплом на початку опалювального сезону виникли і у міській загальноосвітній школі № 24. Через холоднечу у приміщенні захворіла Настя та ще кілька її однокласників.
Хвилюючись за дитину, повернути тепло до школи взялася Настіна мама. Жінка підняла на ноги всіх.
Школа отримала тепло, а турботлива мама – на руки лист-звіт про виконану роботу. Такого й не сподівалася.
Не відразу потеплішало і в п’ятиповерхівці, що на Пастерівській, 42. Це зараз температура у тутешніх квартирах – понад 20-ть градусів, а спочатку не піднімалась вище 15-ти, говорить Олександр.
А от Олександр Кулагін про дієвість телефонних звернень до високопосадовців знає не з чуток.
Цьогоріч теплова халепа в багатоповерхівці на Пушкіна, 39 повторилася знову. В холодному полоні опинилися мешканці 20-ти квартир. Олександр Володимирович демонструє аркуш, списаний телефонами: куди він разом із іншими мешканцями зверталися по допомогу та їм, крім порад, нічим не допомогли. Після поневірянь вирішив діяти за випробуваною схемою.
Така система вирішення проблем, переконаний пан Олександр, дуже дієва. Утім, постійно скаржитися голові теж не хочеться, але по-іншому не виходить.
Голова Черкаської обласної державної адміністрації Сергій Тулуб запевняє: всі звернення громадян тримає на особистому контролі та обіцяє сприяти у вирішенні проблем.
Губернатор сподівається, що попри застарілу систему опалення, цьогорічна зима на Черкащині мине без надзвичайних ситуацій, і всі жителі області матимуть тепло у своїх домівках. У разі якихось проблем, порадив звертатися на гарячу лінію за номерами 45-32-14 і 32-23-57. За 2011-ий на неї надійшло 1042 дзвінки. Без вирішення поки що лишилося 70 із них.

  • Вконтакте
  • Facebook