Рецепт для міста Черкаси

 ...
Рецепт для міста Черкаси

Я не рекомендую Вам витрачати час на читання даної статті, оскільки тут висвітлений рецепт для стрімкого розвитку Черкас, від якого виграє кожен житель міста. Як наслідок, ми станемо містом мрії, а це запустить ланцюгову реакцію для усієї України. Смієтеся, але читаєте – значить тема близька не лише мені. Отже, уважно та неквапливо прочитайте все до кінця та включить фантазію, і все буде зрозуміло.

Уявіть собі таку картину – щодня в Черкаси прибуває близько 2-3 тисяч осіб для відпочинку на короткий термін або вікенд, тобто близько 1 млн. в рік. За рахунок цього місто постійно отримує новий капітал. Люди витрачають кошти на буденні речі, такі як їжа, житло, розваги, транспорт. Вся інфраструктура Черкас запрацює на обслуговування гостей. Буде відкрито безліч нових закладів, готелів, ресторанів, а це надходження в казну міста і вони дадуть можливість зробити дороги, парки, ремонти будівель, будівництво нових об'єктів, а це робочі місця і високі зарплати, плюс податки в місцевий бюджет. Ми зробимо ставку на те, щоб Черкаси стали українським Лас-Вегасом. Але без казино та проституції (поки що).

Виникає логічне запитання – як?

В нас вигідне розташування на карті держави (центр України). Тому тут має бути щось таке, яке буде спонукати жителів інших регіонів їхати сюди. Те, чого нема нігде…

Парк атракціонів. Такий як в Європі, США. Приклад : ДіснейЛенд або парки Six Flags. 
Це реально туристична бомба для нас. 
Я працював в такому парку 4 місяці перебуваючи в США 10 років тому.

Як це виглядає :

1. Територія – 20-30 га.
Це зручно зробити на території бувшого полігону і таким чином ми забудуємо пустир в самому місті, з'єднаємо ПЗР з центром міста, зручно дістатися з любої точки Черкас.

2. Атракціони різних видів. 
Поділ парку на 3 зони:

Дитяча зона – тут розміщуються атракціони для маленьких дітей віком від 2 років. Все виконано у тематиці казок та мультфільмів, безліч різноманітних каруселей, лабіринтів, гірок.

Зона для дорослих та підлітків – тут основні райди ( гірки) з максимальним адреналіном. Має бути 5 роллер костерів ( американські гірки та її варіанти) щоб був вибір та різноманіття, + ще 10 райдів без рельс в тому числі велика та цікава траса для картінгу з мостами і тунелями. Тут же обов'язково "чортове колесо".

Водна зона. Тут має бути аквапарк під відкритим небом з високими, цікавими гірками та великими басейнами. Це не просто аквапарк це острів який по периметру омивається річкою, по якій можна плавати на спеціальних кругах ( є течія). Аквапарк з’єднується численними мостами, під якими річка.

3. В парку завжди присутні герої різних казок та мультиків ( Фіксіки, Бакс Бані, Том і Джері і т. д.) – це переодягнені працівники, які ходять по парку та при бажанні гостей фотографуються з ними та дітьми. Це додає фарб в загальну атмосферу парку.

4. В парку наявні близько 20 точок де можна купити їжу – кафе, ресторани, бари, фаст-фуди. Від морозива, солодко вати і до лазаньї та суші. Їжа на всі смаки. Відвідувачі після атракціонів будуть активно їсти і пити. Крім цього на краю парку буде зелена галявина з столиками, накриттями – пікнікова зона для бажаючих провести час на природі та поїсти сендвічі які тут будуть продаватися в кіоску, або принести свої.

ЦІНИ В ЗАКЛАДАХ ХАРЧУВАННЯ МАЮТЬ БУТИ СЕРЕДНІМИ, ЯК І ВСЮДИ. Це надасть клієнтів і в зимовий час, коли атракціони закриті, а вхід на територію безкоштовний і можна просто погуляти.

5. По всій території є зони для куріння які відмічені на карті парку, яка є на території парку кожні 100 метрів. Також, парк забезпечений безкоштовним wifi, який працює в усіх закладах харчування (кафе, бари)

6. Парк охороняється власною службою охорони, яка може вивести порушника за межі парку. Також є система відеонагляду. В парку є бригада парамедиків, яка постійно на місці і пересувається на гольфкарах.

7. Парк відчинений з травня по вересень ( сезон 5 місяців) . В інші місяці парк не працює, але залишається відкритим, так як сюди продовжують приходити люди на прогулянку ( вхід безкоштовний) та продовжується відвідування закладів харчування. В холодний період можна організовувати ярмарки та фестивалі, щоб залучати відвідувачів.

8. Цільова аудиторія парку всі вікові групи. Оскільки кожен може знайти для себе цікаві заняття та розваги.

9. Алкоголь в парку буде в обмеженому доступі. В продажі будуть лише слабоалкогольні напої (вино, пиво) І тільки в окремих закладах харчування.

10. Заклади харчування розташовані дифузно по всьому парку і представлені різними кафешками. Відвідувачі будуть мати можливість вибрати кухню на різний смак та різних тематичних напрямків.

Поруч з парком побудуються готелі та парковки. З'являться нові магазини, салони.

Це робочі місця та податки для міста. Це стимул для розвитку будівництва та залучення інвестицій. Ось що нам треба.

Основне питання – "Де взяти гроші та як це зробити?"

Кошти можна запросити у інвесторів. Для цього варто створити проект даного парку, знайти компанію, яка зможе збудувати безпечні та якісні атракціони, визначити вартість, прогнозований дохід та провести інвестиційний форум з залученням ЗМІ. Простіше кажучи, зробити бізнес план.

Для того, щоб ефективно розвиватися треба пропонувати зміни. Критика це шлях в нікуди. Тому я не критикую, ( це вічний монолог), а пропоную реальний рецепт.

Цікаво, а які рецепти знаєте ви?

 

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст блогів. Думка редакції може не збігатися з авторською.

  • Facebook