На "Поляні" ми показали, як можна при мінімальних коштах зробити нормальні дороги (ФОТО)

 ...
На "Поляні" ми показали, як можна при мінімальних коштах зробити нормальні дороги (ФОТО)

Погляньте на ці фотографії. Це дорога в мікрорайоні "Поляна", де я проживаю. Цю дорогу зроблено не з ЩМА чи добротного асфальту. Це оскол (відходи асфальтобетону), який знімали з вулиць при капітальному ремонті. Зробили два кілометра дороги з осколу у 2012 році. Вартувало це нам – жителям – до 90 тис. грн. В основному це робота грейдера і котка, на деяких відрізках пісок і щебінь. Вартість самих відходів становить близько 340 тис. (оскол міська рада надала безкоштовно). Всього:430 тис. грн.

Перед початком проведення робіт я звертався до фахівців із запитанням про вартість будівництва дороги в нашому мікрорайоні і отримав відповідь: два кілометри нової дороги: це близько 4 млн грн!

"Поляна" – це приблизно 12 кілометрів вулиць з бездоріжжям. От і рахуйте, що тільки на один наш маленький мікрорайон у 2012 році потрібно було 24 млн бюджетних грн.

Вже третій рік користуємося цією дорогою. Навіть зараз тут можна кататися на роликах.

З іншого боку, переглядаючи проект Програми соціально-економічного розвитку, підготовлений "групою 31" у міській раді, я бачу мільйони гривень, що спрямовуються на ремонти другорядних провулків.

Внутрішньоквартальний проїзд вул.Гвардійська– 753 тис. грн.

Внутрішньоквартальний проїзд по вул. Горького – 125 тис.

Внутрішньоквартальний проїзд по вул. Ватутіна – 150 тис. 

Провулок Зелений – 285 тис. грн.

Далі за списком…

У проекті Програми соціально-економічного розвитку закладаються мільйони гривень на провулки і проїзди. Цими провулками користуються ті, хто там живе. На "Поляні" ми показали, як можна при мінімальних коштах зробити нормальні дороги. Переконаний, що варто зняти мільйони та скерувати кошти на дороги, якими користується все місто. Приклад: доробити багатостраждальний відрізок вул. Піонерської (між вул. Благовісна та Ільїна), вул. Героїв Дніпра, Менделєєва, зїзди вул. Котовського, Хіміків... Також спрямувати кошти на укатування того ж осколу на другорядних дорогах і тротуарах.

  • Вконтакте
  • Facebook