Про реформування транспортної системи Черкас

 ...
Про реформування транспортної системи Черкас

Сьогодні подав пропозиції управлінню транспорту щодо бюджетних запитів на фінансування у 2020 заходів необхідних для реформування транспортної системи міста.

Отож маю сподівання, що в бюджеті 2020 року буде профінансовано:

1.Облаштування туалетів на кінцевих зупинках громадського транспорту.

В громадському транспорті працюють люди, і та ситуація, яке є з елементарними зручностями, не може більше існувати. 21 століття, Ілон Маск запускає ракети в космос, а в нас працівники в кращому випадку мають не вбиральню а "сортір".

2.Розробка цифрової мультимодальної транспортної моделі міста та формування плану оптимізації маршрутної мережі громадського транспорту.

Досі управління транспорту не має чітких показників роботи транспортної системи, інструментів для прогнозування її розвитку. Рішення приймаються виходячи не із кількісних показників, а з суб'єктивних вражень тих чи інших людей. Від цього маємо ситуацію з тролейбусами по 1 на маршруті і автобусними маршрутами, що дублюють один одного, або взагалі зникають з карти міста і як наслідок, соціально-економічні збитки. Транспортна модель дасть змогу покласти цьому край.

Окрема увага до плану оптимізації маршрутної мережі – це має бути дійсно якісна робота, для якої соціологія має робитися агентствами з групи 4-х топових + кількість вибірки опитаних людей не менше 3000 осіб.

3.Дослідження пасажиропотоку в міських автобусних маршрутах за допомогою систем автоматичного підрахунку пасажирів.

Для дослідження має бути задіяно мінімум 30 одиницю транспорту, саме дослідження потрібно проводити по тижню, 4 рази впродовж року.

Ми повинні чітко розуміти, скільки реально в нас пасажирів користується автобусами. Це дасть змогу визначити можливі варіанти для розрахунків із перевізниками за транспорту роботу.

Думаю, можуть виникнути питання: де GPS?; де електронний квиток; де придбання тролейбусів?.

Коротко по них:

GPS – має бути впроваджений по результатах конкурсу. Якщо все "ок" з регуляторними процедурами, то встигаємо ще в цьому році.

Електронний квиток – впринципі, можливий лише з нормально працюючим GPS і після регуляторної процедури.

Придбання тролейбусів – найбільш важка справа, оскільки ми вже обпеклися цього року, коли намагалися це зробити.

Подальше придбання тролейбусів за нинішнього стану справ на підприємстві не має сенсу, оскільки, в наших тролейбусників якась своя відома лише їм теорія щодо того, чи треба їм тролейбуси, чи ні. Однак, спробую організувати для тролейбусного парку 2 приємних сюрпризи, один їм має точно сподобатися інший – навряд чи. Сподіваюся, що вдасться.

Підсумовуючи зазначу, що чітке виконання концепції реформи і фінансування цих заходів передбачених нею дасть змогу проводити якісні зміни в транспорті Черкас.

 

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст блогів. Думка редакції може не збігатися з авторською.

  • Facebook