Про відділ промоцій

 ...
Про відділ промоцій

У Фейсбуці розгорілася дискусія щодо відділу промоцій (чим займається і нащо потрібен) і чи варто підпорядковувати департаменту освіти (мовляв, "Свобода" збільшує піар-напрямок).

Скажу відверто – такий відділ потрібен. Чи варто підпорядковувати його департаменту освіти – питання.

Що таке промоції?

Поставте собі питання – із чим у вас асоціюються Черкаси? А з чим Черкаси асоціюють, наприклад, жителі Житомира, Львова, Чернівців чи Харкова?

Завдання відділу промоцій це просувати Черкаси в Україні та світі. Створювати позитивний імідж Черкас. Ціль: притягнути в місто інвестиції (на підставі позитивного іміджу), затягнути туристів, студентів для наших ВУЗів.

От згадайте Львів. Чимало жителів Черкас їдуть у Львів на Новорічні свята, бо звідкись (завдяки інтернету, сайтам, промороликам) дізналися, що там проходять унікальні цікаві фестивалі, фантастичні заходи, є цікаві музеї, кав’ярні. Чого варта лише "Криївка"!

А тепер згадайте Хмельницький. Перша асоціація ринок. Великий базар. Торбешники, дешевий одяг.

Вінниця. Фонтан від клятого Порошенка, велодоріжки, яких нема в Черкасах, гондольєр (походу єдиний в Україні) та інше...

А тепер чим займається відділ промоцій.

Перше. Проморолики про місто. Розміщення їх не на місцевих каналах. А на каналах в інших областях, участь міста в різних всеукраїнських проектах.

Друге. Публікації, відео, ролики в закордонних ЗМІ. Навіть вихід через нашу Українську діаспору. Ще за мерства Одарича ми виходили на ЗМІ і сайти наших міст побратимів і розміщували там публікації про наші фестивалі. Приємно було тоді нам читати на міському сайт в Санта-Розі про фестиваль крижаних скульптур у Черкасах…

Третє. Участь у виставках, ярмарках, ділових зустрічах. Це елемент маркетингу. Я точно не пам’ятаю, який рік, але на одну таку ярмарку поїхав Одарич. Ми тоді за два дні зробили буклет про Черкаси на трьох мовах! Друкували трохи не ступеневому принтері і заносили ці буклети в літак. Результат – французький інвестор у Черкасах.

Четверте. Фестивалі. Цікаві події всеукраїнського та світового масштабу. Цим теж має займатися відділ промоцій.

То, як думаєте, чи потрібен цей відділ Черкасам?

 

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст блогів. Думка редакції може не збігатися з авторською.

  • Facebook