Наш бренд – ями!

 ...
Наш бренд – ями!

Змагання міст-мільйонників за право провести у себе фінал Євробачення – дитячий садок на фоні жорсткого конкурсу між областями України, який стартував, щойно зійшов сніг. Цей конкурс – за почесне право замінити застарілий герб свого регіону на новий сучасний бренд, що зображений на цій картинці – знак "вибоїни" (п.1.12 Правил дорожнього руху).

Ніде в офіційних джерелах нема оголошення про цей конкурс, але він йде повним ходом, і конкуренція там страшнюча. Переможе той регіон, чиї мешканці викладуть у соціальних мережах найбільше фотографій та відеороликів про жахливі дороги свого краю. Хештег #ЯненавижуУкравтодор – це лише хитра "замануха", щоб спонукати вас фіксувати для історії всі ями, репнуті колеса, покалічені диски автівок, і потім несамовито розшарювати фото та відео в соціальних мережах.

Фінал конкурсу вже скоро! Тому я теж замовила слівце (вірніше, like і share) за свою рідну Черкащину. Вона, на мою думку, більше за всіх заслуговує право почепити на свій прапор красивий жовтенький значок, який усім брендам бренд. На відміну від портрета Шевченка в снопах пшениці, цей значок даватиме туристам вичерпну інформацію про те, що їх чекає на теренах області.

І скільки б не намагалися нас переплюнути івано-франківці, але на мою думку, у них нема жодних шансів – бо Карпати псують усе сприйняття. А бренд треба підбирати з таким розрахунком, щоб він формував у споживача правильні очікування від продукту чи послуги. Тому вибачайте, шановні прикарпатці. Ямо-бренд – наш!

  • Facebook