Транспортної реформи в Черкасах не буде

 ...
Транспортної реформи в Черкасах не будеukr.segodnya.ua

Рік-півтора року наших намагань реалізувати для Черкас комплексний проект пройшов дарма. Всі намагання його реалізовувати розбиваються об прірву нерозуміння проблеми, адже транспорт якось їздить, і поки це так, чиновникам немає ніякого діла до проблеми транспорту в місті.

"Шлях "лікувати" першопричину набагато складніший і його тяжче транслювати у суспільство. Одна справа сказати: "Я купив новий рухомий склад. Його видно, ось він їздить". А зовсім інше – реформувати менеджмент, бо тоді наслідки не є такими зрозумілими".

"Чиновники, які відповідають за транспорт, пересуваються виключно на особистому авто і не бачать, який вигляд має система, якою керують. Вони не їздять в годину пік, не мерзнуть на зупинці в очікуванні маршрутки, не передають гроші за проїзд у переповненому салоні. Це так само абсурдно, як уявляти, що топ-менеджер компанії, що розробляє технологічний продукт, користується аналогічним продуктом іншого бренду".

Ця цитати відображає ситуацію в нашому місті, і я думаю що нічого в ньому не зміниться. Ніякі страйки перевізників не навчили владу елементарним речам:

1.Більшість перевізників їздять повністю незаконно без договорів, виняток 22,7,29,33, і в будь-який момент мають цілковите право, навіть обов'язок перед законом, не виїжджати на лінію, як це вже не раз було.

2. Яскравий приклад пофігізму − ситуація з маршрутом 11. У цю суботу, 20 числа закінчився термін дії договору з перевізником, однак конкурс на цей маршрут взагалі не оголошувався. Згідно постанови Кабміну конкурс на цей маршрут мав би бути оголошеним не пізніше ніж за 45 днів до закінчення терміну дії договору, однак можемо робити висновок, що на території Черкас нормативні акти видані в Києві не діють .

3.Розпочинається сезон відпусток і ягоди в Польщі, а це означає, що перевізникам ще більше не вистачатиме персоналу. Вже зараз перевізник "Еліт транс" через недостачу персоналу не може випускати на лінію ту кількість автобусів, яка передбачена договором. Схожі ситуації і в інших перевізників.

4. На жаль тролейбусному парку міста так і не змогли допомогти з запуском ще однієї групи підготовки водіїв тролейбуса, просто не набралася достатня кількість людей, а це означає, що про збільшення тролейбусів на вилицях міста можна забути, адже самі тролейбуси то є, однак їздити на них немає кому.

Детальніше про це написано ось тут: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2295619883842099&set=a.760190850718351&type=3

Завершити допис хочеться фразою, яка була озвучена на виставці "City Trans Ukraine 2019" (відвідати яку черкаські чиновники схоже не знайшли часу):

"Транспорт майбутнього − руль, 2 колеса, і взагалі − це велосипед".Тож купуйте велосипед, бо на громадський транспорт доведеться чекати дуже довго.

P.s. На круту велоконцепцію, яка була розроблена декілька років тому, також забили.

Редакція сайту не несе відповідальності за зміст блогів. Думка редакції може не збігатися з авторською.

 

  • Facebook