Чому депутат ніяк не заспокоїться з аферою сміттєвопереробного заводу?

 ...
Чому депутат ніяк не заспокоїться з аферою сміттєвопереробного заводу?zdolbunivcity.net

Великий провідник інвесторів Петро Чернявський ніяк не заспокоїться з аферою сміттєвопереробного заводу. Саме так. Аферою. І я свої висновки аргументую.

Отже. Представник інвестора зустрічався з головою Черкаської ОДА Ткаченком та міським головою Черкас Одаричем. Можливо. І тому депутати мали б підтримати гарантії "інвестору"? Ну так ні Ткаченко, ні Одарич не підтвердили, що вони в захваті від пропозиції. Та й чи тягнуть вище названі прізвища на еталон кришталевої чистоти помислів та альтруїзму? Однозначно ні. Отже, тільки тому, що приїжджав дядя східної зовнішності, варто підтримувати проект рішення? Я вважаю, що ні.

Наступне. Чомусь інвестор не йде шляхом залучення інвестицій, не бажає підписувати типові договори, розроблені державою. Натомість підсовує на підпис три листочки тексту, в яких знаходять купу помилок. Вартість цих листочків – 330 тисяч євро. Нечувана безвідповідальність на фоні озвучених сум.

Та й сама система створення за 5 днів до пленарного засідання фірми, яка має бути посередником в передачі 80 млн, дивна. Особливо, якщо врахувати, що її засновником є інша фірма із уставним капіталом 2000 грн. А представляє ці фірми мурчащий дядя в джинсах і кросівках, який, за його ж словами "диплом купил за стакан самогона".

Ну, а решту аргументів я озвучив у депутатському запиті озвученому на сесії:

"До розгляду депутатів Черкаської міської ради пропонується проект договору з ТОВ "Еко-Баік" партнер Utility Solutions and Development, який передбачає гарантії виділення земельної ділянки для побудови сміттєпереробного заводу та регулює правові відносини з боку можливого інвестора та міста Черкаси. Цей договір передбачає фактично монопольне право на переробку та сортування вторинної сировини. Цим договором з ринку вказаних послуг витісняються підприємства та установи, які працюють на даному ринку послуг в даний час.

На сьогодні місто Черкаси сплачує 12 гривень за утилізацію однієї тонни побутових відходів. Створення подібного монополіста на ринку надання послуг може спричинити до неконтрольованого підняття цін на вказану послугу. Варто звернути увагу, що подібна політика призвела в 2007 році до "сміттєвої кризи" на півдні Італії, зокрема в Неаполі, де мафіозні структури створили "сміттєву монополію" та почали диктувати власні умови ведення справ місцевим муніципалітетам. Наслідком стала політична криза загальноіталійського масштабу.

Створення загроз утворення подібної "сміттєвої мафії" в Черкасах на основі можливого "інвестора" з Бахрейну, чи будь-якої іншої країни вимагає отримання банківської гарантії про платоспроможність інвестора в розмірі хоча б 10% обіцяних інвестицій (в даному випадку – не менше 8 мільйонів доларів США).

Ця банківська гарантія виступатиме показником реальності інвестора і для запобігання повторення скандальної історії з "інвестором" в розбудову Черкаського аеропорту, який використав подібний документ, підтверджений Черкаською міською радою для отримання кредиту у банку, після чого зник з отриманими коштами, ускладнивши і так не просту ситуацію з КП "Аеропорт Черкаси".

Також прошу врахувати, що запропоноване місце розміщення сміттєпереробного заводу в місті Черкаси характеризується високим рівнем грунтових вод, а відповідно без належної гідроізоляції створюється загроза забруднення підземних вод.

Оскільки договір містить всі ознакирегуляторного акту, прошу Черкаське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України здійснити регуляторну процедуру перевірки відповідності антимонопольному законодавству та в разі порушення вчинити дії, що не дозволять створити штучну монополію.

  • Facebook